Blogajánló - II. rész

2011. október 22., szombat

| | |
Ahogy ígértem, jöjjön ma egy gyöngyös-ékszeres blogajánló. Ebben a hűvös, esős időben úgyis annyira jólesnek a színek. Laci tegnap előre akarta tekerni az időt jövő márciusra, de mondtam neki, hogy azt nem lehet, mert nekem kell a hó, és ha nekem kell, akkor lesz is. És ez bizony egyáltalán nem tréfa. Mikor anno a finneknek mondtam, hogy akarok sok-sok havat, csak legyintettek, hogy Helsinki langyos-taknyos-latyakos télen, ráadásul sötét is, egy hét tél után biztosan gyűlölni fogom. És mi lett? December közepétől április közepéig volt hó, ráadásul nem is kevés. Márciusban még simán esett egy éjszaka alatt akár 20 cm is. Remek volt. És most itthonra akarok puha fehér hótakarót, csak aztán meg ne lincseljetek:)

De most tegnapi ígéretemhez híven jöjjenek a színek és cukiságok:)

A mai első ajánlatom a Barbi gyöngyművek. Fantasztikusan cuki, szép, meglepő és imádnivaló lámpagyöngyök között találjátok magatokat, ha ellátogattok a blogjába. Íme az egyik kedvencem:


Zazie gyöngyhímzett csodája ihlettek arra, hogy magam is próbálkozzak a dologgal, kisebb-nagyobb sikereket elérve. Majd mutatok pár saját alkotást, de az enyémek sajnos ezeknek a remekműveknek a nyomába se érnek.


Álomszép, nemde?

Ibolya a peyote freeform nagymestere. Meglepő, extravagáns forma és színvilágával minden egyes alkotásával levesz a lábamról. Csodaszép, kreatív, imádom!


Moonsafaritól a szitakötős ékszerei a legkedvesebbek szívemnek. Annyiféleképpen tudja ezt az egy motívumot variálni (sok-sok más motívum mellett, persze), hogy az valami fantasztikus.Aki nem szereti a rovarokat ne aggódjon, inkább nézzen körbe nála;)



Ansa jópofa dolgokat készít, többek között ezt:


Mikor először megláttam kedvet kaptam arra, hogy különböző bigyók gyöngybefoglalásával próbálkozzak. A projekt még várat magára, de ahányszor meglátom a söröskupakos láncát mindig elhatározom, hogy na, majd ma hazamegyek és... találok 110 másik dolgot. Ami ugye nem tragédia, a lényeg, hogy mindet szeretem csinálni:)

Cleo drótékszerei láttán szívem szerint természetesen rögtön elkezdenék én is ezzel a technikával alkotni. Mostanáig még nem kezdtem el, de persze, majd ha lesz rá időm. Illetve egyszer majd szánok rá, az biztos.


Leginkább azt szeretem ezekben a blogokban, hogy eredeti ötleteket valósítanak meg igen színvonalasan. A legtöbb alkotást nem tudom elképzelni magamon, de nézegetve ezeket ötleteket kapok az adott színekkel, formákkal kapcsolatban a saját ízlésemnek megfelelő darabok megvalósítására. Már maga az ötletelés is lelki táplálékot jelent, a hétköznapok bosszankodós szürkeségében egy békés, nyugodt világot, amiben nem löknek fel a metrón, nem tolakodnak elém a boltban, nem kell konfrontálódni, szerepeket játszani, megfelelni mások elvárásainak. Alkothatok, létrehozhatok valamit, ami végső soron egy darab testet öltött gondolat vagy érzés. Az, hogy ez tetszik másoknak, használják és hordják őket azt hiszem az egyik legnagyobb öröm, ami érheti az embert.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Jajj, csak kérlek ne értékelj tájat! x.x

Megjegyzés küldése