Menyecske ékszerek és meglepi a tanúmnak:)

2011. október 8., szombat

| | |

Menyecske ékszerem sokkal egyszerűbb történet volt, mint a nagy nehezen kiszenvedett, ám végül mégiscsak tetszetősre sikeredett menyasszonyi szettem:) Amihez lehet majd gyártingolok karkötőt is, ha végre sikerül vennem 60-as fehér gyöngyfűző cérnát. (Jó, ha nagyon akarnám nekiállhatnék, mert 40-es krémszínűm van, csak félek az túl vastag a 15-ös kásákhoz.)
.
Korallt akartam, lógósat, medállal és úgy döntöttem, hogy a tavaly Finnországban vásárolt piros üvegleveleim is megtalálták rendeltetési helyüket. Először befoglaltam a nagy kerek korallt, majd nekiláttam a fülbevalóknak. Át se kellett fűznöm, adta magát, a gyöngyök szinte maguktól ugráltak a tűre. Mikor elkészült az első fülbevaló rögtön a helyére is került. Persze a második fűzésekor ki kellett vennem, hogy biztos egyformák legyenek. Míg a nyaklánc elnyerte végső formáját, és felkerült rá a szintén "csak úgy" vásárolt bronzszínű T-kapocs a fülik vidáman csilingeltek a fülemben. Íme a végeredmény:






Nekem nagyon tetszik, imádom. Csak a nagy cuccok korallok, a kicsi korallszínű gyöngyök cseh üveggyöngyök, naná, hogy másodosztályúak!:)

És hogy ne legyen ez a bejegyzés ennyire rövid megmutatom azt a medált is, amit Gabinak fűztem:


A lila ruhájához nem volt ékszere, ezért meg akartam lepni valamivel: Ametiszt színű rivoli, lila szivárványos csiszolt gyöngyökkel, metálfényű káskkal, és szirmokkal. Fűztem volna szívesen két sor szirmot, de Gabi azt mondta ez így elég neki. Egy fehér szalagot szánt neki lánc helyett, szerintem csini lett, remélem örült neki:)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Igen, örült neki. :)

Megjegyzés küldése