A szülinapi köszöntő margójára

2011. október 26., szerda

| | |
Nem is Ő lenne, ha nem így estek volna meg eme nagy és jelentős megöregedési évfordulóval kapcsolatos események, mint ahogy azok megtörténtté lettek. Meg én se én lennék, ha nem így bolyongtam volna a krémesért:) A történethez javaslom megnyitni a GoogleMapsot vagy bármilyen más térképet.

Kiindulópontnak jelöljük meg a VII. kerületi Dohány utcát. A cél némi sütemény beszerzése. A történet ideje: 2011.10.24. hétfő, magyar idő szerint 16:34-17:20. Ekkor határoztam el, hogy hazafele a mini szülinapi köszöntőhöz veszek némi kelléket (értsd: krémest), mert mégse tudtam ebédszünetben a mikróban tortát sütni, hiába találtak már ki élelmes háziasszonyok mikróban süthető süti recepteket. Például a Mikro süti fantázianévre hallgató kreációt, melynek neve nem a méretére utal és reméljük, hogy látványa pedig nem az ízére.

Miután én nem akartam/mertem/tudtam ebédszünetben a mikrohullámú sütőben kétes eredetű recepteket követve valami bizarr ún. sütit előállítani, meg különben is méltóságomon aluli lenne eme módszer, ezért úgy döntöttem, veszek valami finomat a Zuramnak. Elsétáltam a Dohány utcán az Akácfa utcáig a Blaha irányába, majd mivel addig nem találtam cukrászdát hirtelen ötlettől vezérelve elsétáltam az Akácfa utcán a Wesselényi utcáig, majd azon az Erzsébet körútig. Még a Kertész utca előtt találtam egy cukrászdát, sajnos berácsozva, jól láthatóan nem működő állapotban. Ezek után az Erzsébet körúton elsétáltam a Barcsay utcáig, majd ott is gondoltam egyet és az Osvát utcán folytattam utam egy cukrászda fellelésének reményében. A Rákóczi útra kiérve már nagyon ideges voltam, úgy döntöttem, hogy akkor veszek sütit Újpesten. Nem volt kedvem kisétálni a Keletiig, ezért visszamentem a Blahára, felszálltam a 6-os villamosra és elindultam a Nyugati felé.A Wesselényi utca előtt észrevettem a villamosról egy Krémes nevű helyet, így leszálltam a villamosról és visszasétáltam. A hely az Erzsébet körúton nem sokkal a Barcsay utca után van. Itt végre sikerült sütit vennem. Mivel ez nem egy népmese, itt nincs helye a "ha nem fordulok be a Barcsay utcán 20 perccel korábban az én mesém is hamarabb véget ért volna" frázisoknak. Így azonban az én mesém is tovább tartott, így visszasétáltam a Wesselényi utcáig a szemerkélő esőben, felszálltam a villamosra, elzötyögtem a Nyugatiig, ott a metrót rohamoztam meg, hogy végre hazajussak.

Otthon Lacit kizavartam a szobából, hogy ne leskelődjön amíg előkészítem a terepet a születésnapja első felvonásának méltó megünneplésére. A krémeseket leszúrtam két számgyertyával, amiket 54 év múlva ismét felhasználhatok a férjem szülinapi tortáján, majd tudományosan becsomagoltam az ajándékát, ami annyit tesz, hogy belehelyeztem egy ajándékozós díszszatyorba a 2011-es Galaktikákat és elhelyeztem az asztalon. Ezek után felköszöntöttem Lacit és átadtam az ajándékom.

Nézte, nézegette a Drága, hogy "Tök jóóó", akkor megveheti-e a 2010-es számokat? Mondtam neki, hogy nem veheti meg, csak mivel megtiltotta, hogy egyben odaadjam, ezért azt karácsonyra kapja meg. Erre elkezdett nekem reklamálni, hogy miért nem időrendben adtam oda, meg így most luk tátong a sorozatban és most így hova tegye el úgy polcra, hogy ki kell hagynia egy évfolyamnyit. Azt hiszem elég kifejezően nézhettem rá, mert behúzta a nyakát "Jólvanna, tök örülök, így is jó végülis" felkiáltással. Tényleg örült neki. Szerintem már olvassa is valamelyiket:) Csak ezek a mániái... azért megoldotta a problémát, hiába az egy év hézag sikeresen talált nekik helyet a polcain:)

Kérdeztem Tőle, hogy feltúrta-e a szekrényeim kincsvadászat címszó alatt? Végül is nem vállalta magára, csak annyit vallott be, hogy nem talált semmit. Megnyugtattam, hogy a karácsonyi ajándékát se fogja, mert a munkahelyemen van. Szerinte ez csalás. Hát igen, nagyon cseles vagyok:) Ennek örömére ma este elrángatom kocogni:)

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Olyan kis aranyosak vagytok. ^^

edina írta...

http://www.sugarshop.hu/index.html
itt mindig találni vicces dolgokat.
(bocs a reklámért) :D
de azért így volt zseniális a tegnap.... :)))))

Megjegyzés küldése