Az ígéret szép szó, ha megtartják

2011. november 1., kedd

| | |
Még október 13-án történt, hogy unokatesóim és apukájuk meglátogatott minket, mivel sajnos az esküvőnk napján külföldön voltak. Némi citromos és valóságos sör mellett megbeszéltük életünk nagy dolgait, majd átadták nászajándékukat. Nos, anno a nászajándékokat direkt mutattam csak becsomagolva, mert nem akartam dicsekedni velük, mindennek nagyon örültünk. De tényleg:) A fűszertartóktól kezdve a speciális aprítékoló eszközön és élményeken át a teáskannáig mindennek:) Meg azoknak a dolgoknak is, amiket most nem említettem. Hajj, ebből már nem jövök ki jól, de mielőtt végképp csőbe húzom magam folytatom a bejegyzést a következő bekezdésben, mintha mi sem történt volna:)

Bizonyára észrevettétek, hogy az előző két bejegyzésben a fényképek minősége az előző képeimmel össze sem hasonlítható. Ez nem azért van, mert megtanultam fotózni. Ez azért van, mert kaptunk egy fotómasinát, ami annyira okos, hogy IQ-ban simán lenyom Lacival mindkettőnket. Uram és Parancsolóm megállapította, hogy mindenben 7X jobb, mint az én kis veterán masinám, amit attól még szeretek, hogy már annyira nem korszerű, hiszen rengeteg helyre elkísért és sok-sok pillanatot zárt pixelekbe. Nélküle például elég képtelen blogot írtam volna Finnországról.

Az új kis masinánk azonban lehetővé tette, hogy ilyen képeket készíthessek házasságunk tárgyi bizonyítékairól:
Egy gyűrűből rögtön kettő:)

Az enyém, a sajátom, és a Drágaságom gyűrűje:)
Sajnos unokatesómék nem maradhattak sokáig, mert máshova is menniük kellett, de az este jó hangulatban telt és a végén ünnepélyes keretek között rituális süticserére is sort kerítettünk. Unokatesóm sütött egy fantasztikus almás süteményt, amiből alig maradt nekem néhány morzsa olyan lelkesedéssel falta Lackó. Aki ismeri tudja, hogy nem az a kifejezett sütikombájn, éppen ezért ez minden szónál nagyobb dicséret:)

Remélem a lányok Nektek is ízlett a meggyes piskótám:) Búcsúzásképp megígértem, hogy beszámolok a látogatásról. Nos, az ígéret szép szó, ha megtartják:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése