Szülinapi babazsúr

2011. november 2., szerda

| | |
Tegnap baráti körökben is sort kerítettünk Lackó szülinapjának megünneplésére. A buli este 7-8 felé kezdődött, így délelőtt volt időnk az előkészületekre. Lacival sütöttünk picuri kis fasírtokat, amiknek olyan sikerük volt, hogy egy morzsányi nem fogyott hozzá a kenyérből. Sebaj, még jó, hogy volt itthon chips és mogyi is, így nem halt éhen a tortáig a siserehad.

A szuper legóautóval éppen csak sörmentén játszottak picit:

A loknis-kócos hajasbaba a kép bal oldalán a férjem, kezében a szuperautó, amit ámuldozva néz a lelkes publikum halkan elrebegett "Megnézhetem a kezemből is?" kérdésekkel.
Miután óvatosan körbeadogatták a kincset és az ámuldozás kicsit alábbhagyott jöhetett a torta. Mert szeretem meglepni a férjem, és tudtam, hogy örülne a tűzijátéknak, hiszen az esküvői torta kapcsán is felvetette, hogy milyen jól állna a tortának a szikraeső, hát megleptem:) Célomat sikeresen elértem, meg is lepődött alaposan a Drága!:)

Ezután jöhetett a neheze, a torta felaprítékolása:

A képen jól láthatóan nagyon koncentrál a szülinapos, ugyanis nemcsak a torta tetején találhatóak meggyek, hanem belül is. Nem vacakoltam szuper receptek felhajtásával, improvizáltam a tortát illetően. Annyira, hogy Lacinak mondtam, hogy hozzon egy Aranka krémport a boltból, olyan ízűt, amilyet csak szeretne. Kettőt hozott, így mindkettőt felhasználtam. A tortából 15 perccel később már egy morzsa sem volt, de azért sikerült egy képet készítenem a rétegrendről is:


Sajnos lámpafényben, de azt hiszem látszik, hogy színes lett. A rétegrend a következő:

kakaós piskóta lap
málnalekvár
tört málna
vaníliakrém
fehér piskóta lap
mogyorókrém
fél meggyszemek
mogyorókrém
vaníliás piskóta lap
málnalekvár
tört málna
vaníliakrém
kakaós piskóta lap
a torta tetején és oldalán mogyorókrém
a torta tetején meggyek, gyertyák, tűzijáték

Rettegtem, hogy szétcsúszik a hűtőben vagy eláztatja a málna a piskótát, de egyik sem következett be:) Sőt, mindenkinek nagyon ízlett. Legalábbis nem mertek volna mást mondani.:)

Sajnos a srácok 11-kor úgy döntöttek, hogy szétszélednek, ki haza, ki a városba bulizni ment. Lacinak nem volt kedve menni, így otthon maradtunk. A Drágát nem zavarta, hogy mindenki elment. Bulizott tovább, én meg hiába kérleltem, hogy ne üvöltesse a hifit:) Hihetetlen, hogy miket hallgat. Sajnos nem merem ide leírni, hogy mit énekelt Polyák Lillával együtt, mert félek, hogy a kisujjával fog kergetni érte. (Aki nem tudná a Laci kisujja félelmetes fenyítő eszköz, legalábbis ha meglátom én már fenyülök, még akkor is, ha ilyen szó nincs:) Jajj, ha rá gondolok már fenyülök, úgyhogy most szaladok is.)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Hehehehe. X) Ez jó így számvitel előtt.:) A "Megnézhetem a kezemből is?" és a mit énekel Laci Polyák Lillával különösen feldobta a napomat.:) Köszcsi.^^

Megjegyzés küldése