Világmegváltó tervek 2012-re (1. rész)

2012. január 8., vasárnap

| | |
Remélem elégedettek vagytok a lendületes évkezdésemmel, pláne az év végi hallgatásom után. Napok óta azon gondolkodom, hogy az új év-e az oka a lendületemnek, vagy a körülmények. Tekintve, hogy az évkezdés is egy körülmény talán kicsit mindkettő. Belegondolva a dolgokba, ha minden évben csak január elején kezdenék pörögni, az egyrészt nagyon klassz lenne, de csak akkor, ha a januári pörgésem kitartani december végéig. De nem így van sajnos(?), hiába pörgök fékevesztett őrült búgócsigaként, egyszer csak azt veszem észre, hogy nem egyszerűen pörgök, hanem a hátamon pörgök, és a két kifejezés között elég látványos különbség van. A háton pörgés amellett, hogy igen idétlenül néz ki rendkívül fárasztó is, így a lendület gyorsan fogy, végül nyáladzó zombiként  toporgok a szoba közepén percenként 26 elkezdett és 1 befejezett mondattal, utóbbi általában a "Rettenetesen koszosak az ajtók." szokott lenni. Ilyenkor nincs mese, fel kell húzni. Igaz, Laci? :)

Ő (fel)húz, én felpörgök, a lakást felrobbantom, átrendezem, mindennek új helyet találok és lemosom az ajtókat. (Látjátok, ha egész évben pörögnék, sose mosnék ajtókat.) Közben a kezembe kerülnek gyöngyök, textilek, fonalak, megszáll az ihlet és máris pörgök tovább, tudomást sem véve arról, hogy hogyan is lettem búgócsigából nyáladzó zombi. Miután ezt ilyen szépen összefoglaltam gyorsan tisztáznom is kell, hogy világmegváltó terveim között NEM szerepel, hogy eme gyakorlaton bármit is változtassak. Szerintem egész jól működik egy-két apró összezuttyanástól eltekintve, de szerencsére ott az én kis családom Drága Férjemmel az élen, aki tesz arról, hogy a nyomoromat kifigurázza, a hisztimet kiröhögje és még duzzogni se hagy.

(Szolgálati közlemény: Anyu, nagyon finom a kaktusztea és egyáltalán nem szúr! Köszönöm a figyelmet.)

Búgócsigalétem miatt 3 hónapra tervezek előre, a többit meg kitalálom útközben. Szóval 2012 tavaszáig szeretném/szeretnék:
  • Az összes futó kötős- és horgolós projektem befejezni. Futó projekt alatt azt értem, amihez vettem már fonalat. Az nem futó projekt, amit lerajzoltam a füzetembe, mert akkor sose lennék kész. Tehát a baglyos mindenféle szuper cuccmákom még nem projekt, csak skicc, pláne, hogy varrva lesz és nem fonalazva. De ha mondjuk tök véletlen hazafele beszaladok a méteráru boltba és célzottan veszek 3 m különböző mintájú barnás árnyalatú textilt, némi cipzárat, pár gombot, esetleg farkasfogat, szalagot akkor máris projekt lesz. Mármint lenne, ha ezt megtenném, de nem tehetem, mert előbb ki kell találnom, hogy miért is van nekem szükségem 10-12 bagolyra otthon ^^ És ahogy e sorokat írom a szemeim előtt lebeg egy edényfogó, multifunkcionális tároló szobába és fürdőszobába, neszesszer, táska és haaaj.... nem, még  nem veszek hozzá anyagot, előbb megcsinálom a szabásmintákat, összeírom az anyagszükségletet és 2 napra átköltözök anyumhoz varrni! (És a listámhoz csapok egy összehajtogatós szupiszatyrot is^^)
  • Megtanítani Gabit és Edinát kötni, mert megígértem nekik. Szóval lányok, mikor kezdjünk bele? Nálam kötögethetünk délutánonként vagy kerítünk valami teaházat vagy hallgatom a javaslataitokat ^^
  • Végre befejezni a Gyűrűk Urát, amit angolul olvasok (tavaly március környékén kezdtem, már a felénél tartok, de közben olvastam ezt-azt)
  • Eljutni a finn nyelvkönyvem 12-ik fejezetének végéig úgy, hogy közben nem felejtem el az előtte lévő 11 fejezetet. (Most a 3.-nál tartok)
  • A gyöngyös dobozom lakosainak számát drasztikus mértékben fűzés által lecsökkenteni. (Hogy vehessek újakat, mert már nem férnek bele, hehehe) Na jó, gyöngyökre most éppen ebben a pillanatban nem vágyom. Persze ez az állapot azonnal megváltozna, ha épp a Blaha Lujza téren ténferegnék tétlenül tettetve, hogy teljesen érdektelenül oldalazom a Rákóczi út 41 felé. Mekkora szerencse, hogy nem ott dolgozom. Vagy tragédia? :D
  • Rendszeresen futni. Laci beruházott egy mechanikus futópadra, így a jeges időben is mehetünk. A pad amúgy egy teljesítményorientált aljas szemét dög hajcsár, aki csak azért nem ordít velem, hogy "Fuss, te löttyeteg szárazföldi bálna.", mert nincs szája. Az hagyján, hogy emelkedőn kell futni, de valahogy rosszul számol a szentem, vagy én nem tudok rajta futni, de hogy ezen az 1(!) km tart 12 percig, míg odakint lépcsőzésekkel együtt futom a 4 km-t 25 perc alatt kicsit bosszantó.
  • Rendszeresen aludni, amikor Laci otthon van. Amikor nincs otthon, akkor bepótolhatom, amit akkor csináltam volna, amikor otthon volt, de nem tettem, mert aludtam vele, hogy örüljön, hogy olyat is tudok.
Szóval ezek a nagy terveim márciusig. Majd akkor elmesélem mi valósult meg és tervezek tovább a nyárra mindenféle csudajó dolgot :)

Bizony :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése