Családi vásárolgatás

2012. március 11., vasárnap

| | |
Tegnap Lackóval vásárolgatni mentünk egy híres-neves "babákat" árusító boltba. Sajnos a bolt bezár, ezért most 50% kedvezménnyel adja a babákat, így gondoltam benézek, próba-szerencse, hátha lesz még ez-az. Szerettem volna egy mérnököt, egy Flame Cannont és vagy egy osztag veterán katonát szép hosszú fehér szakállal, vagy egy osztag még elvetemültebb fanatikus harcost. Hát így legyen ötösöm a lottón!:) Laci nem tudta mit szeretne, csak úgy nézelődni akart, hátha meglát valami csinos kis kék babát. (Na igen, én a törpöket gyűjtöm, ő a kékeket, legyen az lovag, robot, terminátor, stb. A szín a lényeg. Kár, hogy festetlenül vesszük őket:) )

És amit sikerült lerabolnunk:
A nem törpe a Lackóé, a törpe a enyém.
Sikerült megvennem az utolsó Flame Cannont, az utolsó Slayer Commandot (ők a fanatikus harcosok, csak még menő zászlójuk is van) és az utolsó előtti mérnököt. Veteránok már nem voltak, de így legalább nem kellett azon törnöm a fejem, hogy melyiket vegyem meg.

Egyelőre így néz ki a Flame Cannon. Tegnap elkezdtem sorjázni. Hetek kérdése és összerakom, hónapoké és le is festem :)

Őt még múlt héten vette a Laci és össze is rakta és csak azért mutatom, mert ő egy nagyon szép robot. Ugye?
Azért mostanában mesterkedtem 1-2 dologban, így például elkészült a Végzet Üllője. Hat év alatt, de ugye lassú munkához idő kell. (Na jó, a zászlók még hiányoznak, de már teljes értékű festett, játszható üllőm van:) ) Dobpergés és íme:

Másik régóta álló projektem a Gyrocopter. Örömmel jelentem, hogy ő is elkészült. Évekig állt félig összerakottan, alapszínekkel lefestve. Azóta beszáradt az a világoskék festék, amivel anno elkezdtem, így újra kellett festenem a gépet egy sötétebb kékkel. Igen, tudom, hogy kék és mégse a Lacié, de ennek taktikai oka van: Az ellenség így nehezebben látja meg a kék égen. Gondolkoztam azon, hogy felülről meg zöld-barna legyen, hogy a sárkányok se vegyék észre, de elvetettem. Ha sárkány van a közelben megfelelő tűzerővel rendelkezik a seregem, hogy leszedje őkelmét:)

  Ha már babákat fotóztam íme még két törpe hős:
A fotó elkészülte után kapott egy-két fűcsomót a lába elé, elvégre nem sivatagi harcos.
Ő Josef Bugman, a leghíresebb törpe serfőző. Csak próbáld tőle elvenni a sörét és meglátod milyen harcos:) Őt már olyan régen lefestettem, hogy egy csomó helyen le is jött róla a festék, így lassan nekiállhatok javítani:)








 És még hátra van jópár fickó és egy hölgyemény is festés terén. Lesz még mivel dolgoznom.

Ui: Aki hiányolja a kézimunkás bejegyzéseket lessen ide holnap, régi adósságom törlesztem:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése