Icipici batman

2012. július 27., péntek

| | |
Bizony, nem is olyan régen történt, hogy meglátogatott minket egy icipici batman (vajon miért fuldoklott tegnap Lackó fogmosás közben, mikor azt ecseteltem, hogy mennyire cuki az icipici batman?)

Valamikor a múlt héten egyik este hirtelen támadt fel a szél. Valószínűleg szegény kis jószág turbulenciába keveredett, vagy csak ő is olyan tájékozódási analfabéta, mint családom nagyobbik fele, a lényeg, hogy egyszercsak beröppent a szobába. Körberöppent, majd megpihent a szekrényajtón. Azt se tudtam hová legyek nagy boldogságomban! Hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy tiszteletét tette nálunk a kis drága. Menni se nagyon akaródzott neki, mikor Lackó felzavarta a szekrényen két kör röpdösés után a függönyön támadt kedve megpihenni.

Íme:
Sok nem látszik belőle, de nem akartam szegénykét azzal is halálra rémíteni, hogy rávakuzok. Végül némi pihenést követően Laci sütőkesztyűben megfogalmazott óvatos noszogatására szárnyra kélt és csatlakozott kint verdeső társaihoz. Mi meg becsuktuk az ablakot, hogy véletlen se fújja be a szél megint.

Reggel néztem, nem volt batman alakú lenyomat az ablakon, megnyugodtam:)

2 megjegyzés:

Kati (Anya) írta...

:) már nagyon hiányzott a stílus :)

Gabi írta...

Cukiiiii. *.*

Megjegyzés küldése