Apróságok

2012. szeptember 26., szerda

| | |
Szöszmöszölök Nektek eleget, most nézzétek meg azt, hogy mások mivel örvendeztettek meg engem szeptember eme ünnepekkel telezsúfolt csodás kis hónapjában. Avagy ünnepnapok az év kilencedik havában: 10,13,14,15,21,24,(28). Asszem ennyi. (A zárójelre a magyarázat lentebb olvasható;) ) Kihagytam valamit? :)

Anyu hímzett próbaképpen, eredetileg a Gabinak egy igazán kíváncsi, nyúlánk tudásszomjas kis kamaszbaglyot. E fióka sorsa úgy alakult, hogy anyu meghímezte ismét, így a képen huhogó tollgombóc próbapéldánnyá csúszott le a ranglétrán. Az, hogy névnapomra végül hozzám röppent nem kis vigyort csalt az arcomra.
Az a kis pufók lila Gombócartúr pedig Törpilla horgolótudományát dicséri. Olyan cuki, hogy belehalooook! Imádom mind a két kis drágát.

Szintén a névnapi szett része a következő páros. Szégyellősen pillogó sárga pelyhes kiskacsa anyu előadásában, és kíváncsian, nagy sárga talpain totyogó kék sálas kiskacsa Gabóca által horgolva. Drágák vagytok, köszönöm! :)
A nagyfejű papírrobot régi lakótársunk. Valamikor tavaly ősszel találta a Laci a receptet. Kinyomtatta, hazahozta, kivágtuk, összehajtogattuk és felköltöztettük a polcra. A virágot amit a kezében tart szülinapomra kaptam. Kalandos úton ért el hozzám, de szerencsére se az olasz, se a magyar posta nem vétette el a címet, így megkaphattam.Ha jól tudom Gabi kiapadhatatlan teapapír-gyűjteményét csappantotta a  kis virág (
)* létrehozása. Laci múlt héten takarított és akkor tűzte a nagyfejű papírrobot kezébe a virágot. Szerintem nagyon bájos így :)
Lacitól is kaptam meglepit, méghozzá házassági évfordulósat. Mondjuk ehhez meg kellett győznöm, hogy 24-én esküdtünk és nem 28-án, de ez nálunk belefér. Majd 28-án megünnepeljük, hogy majdnem akkor volt az esküvőnk... vagy valami hasonló :) Kaptam tőle rózsát, sört és...


Hétfőn délután 15:55-kor a munkahelyemen át kellett mennem a központi épületünkbe egy ügy miatt. 16:45-re végeztem. Felhívtam Lacit, hogy mit vigyek haza, meg hogy ugorjunk el egy cukrászdába ünnepelni. Mondta jó, találkozzunk otthon. El is indultam haza, mire 10 perc múlva csörög a telefonom, hogy hogy a túróba tudtam kimenni az épületből úgy, hogy nem vett észre. Mondtam, hogy otthonról nem láthat mindent, de már nagyon vigyorogtam. Megegyeztünk, hogy leszállok a villamosról és megvárom. Így is lett, türelmesen megvártam míg odabattyog hozzám loboncos hajjal, borostásan egy szép nagyfejű rózsával a kezében. Nagyon örültem neki, de azért ebből ne csináljunk ám rendszert, kérem! :)

Elsétáltunk a Szamos cukrászdába, megkóstoltuk az idei és a tavalyi ország tortáját, majd tovább indultunk a Margitszigetre, Laci tervei szerint borozni. Mire odaértünk sör lett, mert megdumáltam, hogy minek borozzunk, ha a sört szereti, meg nekem is jó lesz ám egy narancsos ser, egyedül nem tudok meginni egy üveg bort (ami a közelmúlt tapasztalatait illeti hárman sem tudunk meginni egy üveg bort). Na, én már a ser felétől is befáradtam, úgyhogy ezt az akciót másfél-félre a Laci nyerte. És mert az én hites férjem volt olyan drága jótét lélek, hogy még a spenótot is megfőzte, így este otthon nyugodtan és lelkiismeret-furdalás nélkül alhattam be a sertől:)

* Aki tudja minek a mije van a zárójelben annak a nyereménye legyen... MEGLEPETÉS:) A megfejtéseket komment formájában várom október 5.-ig.

6 megjegyzés:

Gabi írta...

Nagyon szerethetnek ám Téged, ha ilyen sok szépséggel lepnek meg a szeretteid!
A világnak üzenem: a bor bevégezte.:)

Beatles írta...

Papaverales (Rhoeadales) – Mákvirágúak

Niki írta...

Kedves, ez csak fél válasz! Ráadásul a hozzászólásodból az se derül ki, hogy ez itt most a "mi" vagy a "mije". Így nem fogadhatom el, dolgozz még rajta :p

Kati (Anya) írta...

az a krikszkraksz egy virágképlet, méghozzá:
ANGIOSPERMATOPHYTA–ZÁRVATERMŐK TÖRZSE
Dicotyledonopsida–Kétszikűek osztálya
Ranunculidae-Boglárka alkatúak alosztálya
Ranunculanae felrendje
Papaverales (Rhoeadales)-Mákvirágúak rendje
Papaveraceae - Mákfélék családja
Ezen belül meg van jónéhány szebbnél szebb faj, mint a vérehulló fecskefű (Chelidonium majus), vagy a pipacs (Papaver rhoeas):) én a színéből inkább ez utóbbira tippelnék...
(jujj de nem szerettem én ezeket... :) )

Niki írta...

Tökéletes megfejtés, gratulálok! A képlet nem konkrét gizgazé, csupán a családé. Nem akartam annyira megbonyolítani a dolgot! :) A nyereményt nem felejtem, de türelmet kérek hozzá!;)

Kati (Anya) írta...

:) köszönöm

Megjegyzés küldése