Az a kis parkos terület a pályaudvar mellett

2012. szeptember 21., péntek

| | |
Szeptember 9.-én Lackóval és Anyuval Bécsen át Firenzébe, majd Pratoba indultunk, hogy meglátogassuk egyszem Törpillánkat. Kivételesen nem volt kedvem kézbe venni az irányítást, így a szervezést Lackóra és Anyura hagytam. Rendesen az orrom alá is dörgölték, de nem okozott mély lelki válságot a dolog.

Miután felkászálódtunk a bécsi vonatra, és mint egy iskoláscsoport rögtön nekiláttunk a szendvicseinknek.
A majd három órás út olvasgatással, nézelődéssel és természetesen kötögetéssel telt. Útközben Laci megemlítette, hogy van egy kis fás-parkos terület a Wien Meidling Pályaudvar közelében, ahol megvacsizhatunk mielőtt felszállunk a firenzei vonatra. A pályaudvaron szerzett várostérképet nézve kissé hitetlenül pislogtam férjemre, a Schönbrunn feliraton tartva a mutatóujjam. "Parkocska? A császári palota kertje!" - mondtam. Mire ő a maga lazaságában rávágta, hogy attól még, hogy Európa egyik leghíresebb kertje, funkcionálisan mégiscsak park, ahol lehet sétálni meg piknikezni, úgyhogy szót se többet, menjünk. Végül is igaz. :) Megcsodáltuk hát a parkot, előkapartam fakuló tudásom a barokk kertépítészetről és a Schönbrunni kastély parkjáról. Remek élmény volt, amit csak fokozott a meglepetés, hogy Bécsig nem is tudtam, hogy láthatom a parkot :)





2 megjegyzés:

Gabi írta...

Új bejegyzés, megint!:) Hurrá!

Anyu írta...

Nekem is tetszett a parkocska :)

Megjegyzés küldése