Képek: csúnyák és szépek, rosszak és jók

2012. október 18., csütörtök

| | |
Ismételten verselős hangulatban vagyok, ezúttal Paksi Endre szavait idézi a cím. Anno sokat hallgattam ezt a dalt, szeretem. Majdnem olyan jó, mint a... (na Gabi, mit írok ide?)... igen, a Kraken :)

De mielőtt ismételten zenélős vizekre eveznék (hmmm... jönnek a szirének is?) - ha már Kraken legyek stílusos és evezzek - visszafogom magam és a képekre koncentrálva megmutatok pár nyári fotót, mert kényszerítettek :p

Kerekes-székes sáv, általában a járda közepén, rosszabb esetben kiskockakővel kirakva, de olyan járda is van, ami csak kerekes-székes sávból áll.
Zebra a semmibe.
Vendégcsalogató egy étteremben: Beszélünk hollandul, angolul és franciául.
Rio Marina... tetszenek a színek és a fények.
Hullámszörny, avagy strandolok: pulóverben, mert hideg van, napszemüvegben, mert vakít a fény és szoknyában, mert 27 másodperc alatt áztattam el a farmernacim. :)
Ezt muszáj vagyok megmutatni, mert annyira menő^^
Laci fotózta, idézem "Ez akkora, hogy csak így fért bele a képbe!" Olyannak szeretjük, amilyen^^
"Márvány felkockázva." - Mégis ki másé lehetne ez a mondás, már megint? :)
Bóvlivásár Pisaban egy igazi mirr-murral.
Gyakorlótemplom: Nincs két egyforma oszlop, kazetta, de még a mérműveknek is csak az átmérője egyezett. Szintén Pisa.
Shrek és szamár^^
Varázslatos Adria.
Imádom a falikarikákat:)

1 megjegyzés:

Anyu írta...

Jó újra látni ezeket a helyeket :)
Köszi!

Megjegyzés küldése