Pihe-puha kötött cicacucc

2011. március 14., hétfő

| | |
Két hónap után megérett arra a projekt, hogy megmutassam, pláne a tegnapi kockulós bejegyzés után muszáj valami cukiságot mutatnom, úgyhogy jöjjön két darab saját tervezésű, saját kreálású táska:)

Őt apu unokatestvére, Gabi kapta ajándékba (vajon ő nekem kim?) Van neki egy nagy fehér szőrös (még jó, hogy az) cicája, így gondoltam örülne egy cicás táskának. Íme:

Doromboló natúr kötött cica puha gyapjútáskán.

Kíváncsian tekintget a világba, érdekli minden, legfőképpen a gombolyagok:)

Mielőtt ez a táska elkészült muszáj voltam letesztelni a koncepcióm és a szabásmintát és mivel nekem is kellett egy táska és nem vagyok hajlandó olyat hordani, ami minden 5. emberen szembe jön velem megszületett ő:
Kevésbé pihepuha táska dagadt kockás cicával, ha jó lesz varrok neki bajszot is:)
A metrón már sok-sok fiatal és kevésbé fiatal utastársát megmosolyogtatta. Gondoltam adok neki egy jóllakott, derűs cicanevet, de még nem találtam ki, hogy mi legyen az, így még nem volt meg a keresztelő.


Ezekhez a táskákhoz hasonlóan kb. 2 hónapja tervezem, hogy felteszem pár gyöngyből készült kreációm és rajzom (azok nem gyöngyből vannak). Van egy, amit több, mint egy éve rajzolok. Lehet fogadni, hogy készen lesz-e egyáltalán:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése