Fából

2013. május 19., vasárnap

| | |
Régen jártam erre, de mivel tegnap elkapott a fűzhetnék és végül nem voltam lusta fotózni sem, ezért jöttem megmutatni miket műveltem.

Elöljáróban annyit, hogy egy szerszámos láda van tele gyöngyökkel és eldöntöttem, hogy addig nem veszek új gyöngyöket, amíg valamennyit ki nem fogyasztok belőle. Természetesen nem bírom megállni (nehéz, ha a kedvenc boltom a munkahelyem tőszomszédságában várja, hogy megvizslassam a portékáját), így a tervet arra módosítottam, hogy csak akkor veszek új gyöngyöt, ha az által, hogy felhasználom őket és természetesen a régieket, a kincsesládában végül kevesebb lesz. Ez legalább tarthatónak tűnik. :)

Ömlesztve új és meglévő fa, fém és bőrbigyók vagy mik.
 

Régebben készítettem, de annyira menő, hogy muszáj megmutatnom. :)

Ő a tegnapi utolsó darab: maradt 8 db kék türkiz gyöngyöm és eszembe jutott egy szomorú és magányos kis elefánt. Guberáltam még mellé pár bigyót a kincsesládából és ez lett belőle. :)

Ez is tegnapi, mert a piros pöttyös az igazi. :)

Szintén tegnap készült. Véletlenül vettem egy csomag fa gyöngyöt és a barna fákhoz nem illett, így sikerült a zöld üveggel párosítanom. Szerintem tetszik nekem. :)

A héten készült, mert ezek a kékek ezek annyira kékek voltak, hogy nem hagyhattam ott őket a boltban, nah. Kell nekem a kedvenc gyöngyös boltommal egy épületben dolgoznom. :)

A nyakláncot még Finnországban fűztem vagy három éve, de a karkötők csak most készültek el hozzá. És még van 16 lila golyóm, úgyhogy lehet ma is fűzök még 1-2 karkötőkét hozzá, ha már így belejöttem.

Ez a szett már megvolt egy ideje, csak újrafűztem, mert nem hordtam. A sötétbarna köztesek helyett az alant látható képen lévő világosbarna golyók voltak csak úgy nem tetszett, így meg még nem tudom, hogy tetszik-e. Maximum majd szétszedem.

A karkötő megvolt, a lánc most készült. Sokáig nem tudtam mit kezdeni ezekkel a sötétbarna gyöngyökkel, mert olyan sötétek, de mert a karkötőjét szeretem ezért úgy gondoltam, hogy ez a színösszeállítás megér egy próbát nyakláncnak is.

Mindkettő elég régi darab. A karkötő annyira, hogy kb. mikor két hete fel akartam venni, a gumidamil megadta magát és szanaszéjjel repkedtek a narancs és barna gyöngyök. Rekord idő alatt fűztem újra, általában az elszakadt cuccaim 2-3 évig állnak, míg rászánom magam egy fűzőcskére.

Karkötők csak úgy, mert a fa-üveg párosítás megtetszett. :)

Azok a furi sötétbarna gyöngyök. Ha eldöntöm, hogy tetszik-e, akkor lehet veszek még egy adag fehér fánkocskát és csinálok karkötőt is hozzá.

Nem tegnapi, de nem is olyan régi darab. A tekit megláttam a gyöngyös boltban és nem tudtam otthagyni. Szörnyű vagyok, tudom.

A gitárt még télen szereztem, a két hosszú fém egy leszakadt láncról van, a pengetőt a Lacitól kunyeráltam el, a violinkulcsot meg én csináltam. Elvan a gyerek, ha játszik.^^



Így néznek ki együtt a fáim. :) Ha hét fejem lenne, akkor se lenne esélyem az összeset hordani és még az üveggyöngyök itt sincsenek.

Elkészült az ékszeres doboz is. Mikor szétrámoltam a fakokkba a cuccaim akkor jöttem rá, hogy "Jé! Ilyenem is van, meg ilyenem is, meg ilyenem is, wow!"

Madárkás doboz, immár szépen lelakkozva és még kicsit bűzölögve, de már megszáradva.

Mert olyan rendes lány vagyok még a pántokat és zárat is visszacsavaroztam. :)

2 megjegyzés:

Gabi írta...

Jajj, az elis nagyon tetszik ám!:) Megint nem unatkoztál, ahogy elnézem a termést.:)

Kati (Anya) írta...

:) csinike gyűjtemény és a doboz <3

Megjegyzés küldése