Ilyen (volt) Ő

2011. december 19., hétfő

| | |
Marci - hivatalosan Márton - nevét egy nagyon híres, ám kétlábú Mártonról kapta, nevezetesen Márton Lúdról. Nincs itt semmi hókuszpókusz, 8 évesen a Niels Holgersson csodálatos utazása a vadludakkal volt a kedvenc mesém.

Hogy milyen is volt az a Drága Jószág? Ő mindig nagy volt. Nem emlékszem rá, hogy milyen volt, mikor kiscica volt. Csak arra emlékszem, hogy amikor hozzánk költözött a testvérével egyikőjük az én ölemben utazott. Talán anyu emlékszik, hogy melyikük. 

Akartam nektek képeket keresni kiskorából, de nem találtam. Talán otthon van egy-két papírkép, de emlékeim szerint már azokon és szép, hosszú bajszú, nagy, gömbölyű cica.

Mindig a legpuhább, legmelegebb és legtisztább helyet igyekezett elfoglalni. Szerette a frissen húzott ágyneműt, különösen a párnákat, a puha sárga plédeket (nálunk a sárga pléd hagyomány), de leginkább azokat a helyeket szerette, ahol útban lehetett. Ezzel fejezte ki, hogy törődésre (bömbölygetésre) vágyik.
2004

Különösen szeretett a Gabi által épített "macskafészekben" aludni:

 

Szeretett az ablakban ülve nézelődni. A rigók meg szerették bosszantani. Néha nagyon féltünk, hogy kiesik az ablakon. Nem szerettem hallani a karmai hangját a párkányon. Amikor nagyon kifelé kukucskált különösen örültünk, hogy farnehéz a kicsi a szentem.

 Szeretett mindenféle kuckókba is bebújni:
Itt például a Gabi szalagavatós ruhája tűnt felettébb érdekes kis kuckónak.
Anyu epret szedni indult volna a kosárral, csak nehéz volt belőle kipakolni az önkényes kosárfoglalót.
Ennél kisebb dobozokba is belepréselte magát több-kevesebb sikerrel, de azokról sajnos nincs képem. Talán Gabinak van és megörvendeztet vele Titeket:)
A továbbgondoláshoz ajánlom ezt a videót.
Szívesen feküdt a kanapé háttámláján. Olykor lefelé menet átgyalogolt rajtunk. Rosszabb esetben a lejutáshoz deszantos módszereket választott és ugrott.
Szeretett velünk tanulni is:
Azt nem szerettem, amikor a herbáriumomat látott neki megtanulni, szerencsére résen voltam és csak a pótnövényeimben fetrengett és nyálazta össze őket.

Őkelme a cirógatást egyenesen imádta:

Csikis volt a talpa és tudott kacsintani is. Ezekről sajnos nincs képem, de higyjétek el! :)




Mindig nagyon büszkék voltunk rá, hogy milyen szépen tud aludni.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése