Köd előttem, köd utánam

2011. december 4., vasárnap

| | |
A lényeg, hogy a kettő között most itt vagyok:) Tegnap hatodszorra mentem idén utoljára futni. Fene, az elején gyűlöltem, most meg nem tudok lekattanni róla. Úgy döntöttem, hogy a rossz idő beálltáig futok. Sajnos nem definiáltam a rossz időt, így tegnap rámfagyott a ködszitálás az Északi összekötőn. Ja igen, aki azt hiszi, hogy tegnap a városban köd volt, az téved, a hídon vágni lehetett. Mekkora mák, hogy a vonat sínen megy és nem a futókon. Futni sajnos nem vittem a fotómasinát, futás után meg nem volt kedvem újra kisétálni a hídra, ezért múlt hétről mutatok egy fotót:

Budakeszi, 2011.11.27. valamikor délelőtt

Na ennél nagyobb köd volt a hídon, de legalább semmi nem vonta el a figyelmem a futásról. Na jó, az oszlopokat számoltam, ha minden igaz 160 pár van belőle^^ Olyan volt, mintha a semmiben futnék. Nem volt fölöttem ég, alattam Duna, a híd fakó zöldje, mint az egyetlen valóságos, kézzel fogható dolog hirtelen sokkal élénkebbnek, élesebbnek tűnt, persze csak 10 méteres körzetemben, mert kicsit távolabb beleveszett a ködbe. Fantasztikus élmény volt, nagyon tetszett. Még mindig nem ítéltem az időt elég rossznak, igaz egyre több ruhában indulok neki futni.

Amikor nem futok, akkor általában a Karácsonyra készülök, illetve szerda óta a közigazgatási alapvizsgára is. Ha nem teszem le szeptemberig, megszűnik a jogviszonyom, ezért úgy voltam vele, hogy a lehető leghamarabb leteszem az egyetemi kaotikus vizsgaidőszakokból kiindulva. Gondolok itt arra, hogy elvileg 60 nappal a vizsga előtt közzé kell tenni az időpontot. Nos november 29 és december 20 között azt hiszem 1-2 nappal kevesebb van. A másik kérdés, hogy vajon szeptemberig lesz-e még vizsgaidőpont, lesz-e elég hely, lesz-e felkészítő konzultáció, stb. Szóval inkább instant felkészülök a vizsgára, leteszem és akkor ez is ki lesz pipálva, levan a gond. Viszont ezért nektek mostanában nagyon kevés örömötök lesz a blogomban. Kivéve persze annak, aki akkor örül, ha nem írok, de gondolom, hogy kevés olyan illető van, aki azért nézi a blogom, hogy ugye nem írtam ma, mert akkor örül. Elég kifordított lelkivilággal rendelkezhet ez az illető. Márha van ilyen.

Szóval elnézéseteket kérem, hogy a következő három hétben előreláthatóan* nem fárasztalak Titeket a hülyeségeimmel, majd Karácsony után igyekszem pótolni:)

Smaccantás!

* Ez nem teljesen igaz, mert biztos forrásokból tudom, hogy a következő napokban várható még 1-2 post.:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése