Végre-végre itt van!

2012. október 16., kedd

| | |
Megérkezett az ősz, a végtelen esők, a csodálatos színek, köd és párafelhők ideje! Tegnap este mosolyogva aludtam el, hallgatva, ahogy az ablakpárkányon koppannak a cseppek... és neeem, eszem ágában sem volt bezárni az ablakot! Ennek meg is lett a böjtje, mert hajnali fél háromkor arra keltem, hogy menten megfagyok, úgyhogy kénytelen voltam bezárni az ablakot. Akkor éppen nem esett... ha esik még valószínűleg inkább kerítek még egy takarót^^ (Anyu vajon most milyen fejeket vág olvasva a hidrofil ámokfutásom történetét? Hmmm.... )

Mikor munkába indultam se esett... szomorú... szerencsére kimaradt egy járat és azalatt a húsz perc alatt amíg a buszra vártam elkezdett csöpörögni. "Mégiscsak szép napom lesz!" - örvendeztem. A rettenetes dugót leszámítva eddig szép is.

Ilyen szép:
Forrás: www.idokep.hu
Ebédszünetbe kimentem anyunak varrógépkábelért. Mondanom se kell a varrógép típusát tartalmazó fecnim az íróasztalomon maradt, de kicsire nem adunk. A pocsolyák közt táncolva közelítettem meg a boltot és bár a cipőm kicsit beázott azért mégiscsak szép ez az ősz!

Jajj, úgy örülnék, ha még esne sokat-sokat az eső, és ha majd decemberben jön a hideg és a sötét majd táncoló hópelyhek között mehessek dolgozni és térhessek haza... az lenne az igazi nagy öröm! :)

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Szívem, te is lökött vagy!:P Amúgy a táncoló hópelyhecskéknek én is örülnék a hosszú buszutam során.:)

Anyu írta...

Mindenki másnak örül. :)
Én a varrógép-kábelnek. :)
Köszi.

Kati (Anya) írta...

van Benned egy nagy adag perverzió :)én is szeretem az őszt, meg az esővel sincs alapból sok bajom, de ezt a randa szitálást, ami felénk van 2 napja ki nem állhatom...

Megjegyzés küldése