Egy kendő, ami előtte egy másik volt

2014. június 5., csütörtök

| | |
Hihetetlen, hogy még mindig akad tavalyról meg nem mutatott művem. Még a végén el kell hinnem, hogy nem is lazsáltam annyit a hosszúra nyúlt táppénzem alatt. Oké, olvastam vagy 8000 oldalt is, de arról ígérem, hogy nem lesz bejegyzés. :)

Szóval kötöttem magamnak egy kendőt. Még régen.Sima háromszög alakú kendő levélmotívumokkal a szélén. Sajnos a kendőtest csúfra sikeredett, így bár a színét szerettem, de a randa kötésem bántotta a szemem.
Lebontottam és a színátmenetes fonalból megkötöttem a Revontuli névre hallgató mintát.

Így viszont nem volt többé Ginkgo kendőm, ami mondanom sem kell tragikus. Ezért a szép narancsszín fonalamhoz vettem sötétbarnát és újrakötöttem a Ginkgo kendőm is. Ezúttal a kendőtest is szép lett, meg vagyok vele elégedve.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése