Sapka is kell hozzá

2014. június 4., szerda

| | |
Bár volt három meleg sapkám, a sálkányomhoz egyik se passzolt, így MUSZÁJ voltam kötni magamnak még egyet. (Cseles vagyok: sál nem kell több, na de a sapi az más tészta.) Nagy szerencsémre egy fonal csere-bere kapcsán hozzájutottam még pár gombóc mókus színű fonalhoz, olyanhoz, amiből a sálkányhoz egészítettem ki a Zauberwiese fonalam. Ezútal Erin Ruth Molly névre hallgató mintájára esett a választásom. Kötéspróba, számolgatás után nekiláttam, majd mikor elkészült lebontottam, mert átesett a fejemen. Ugyan! Tök őszintén: ezen még meglepődtök? :)

Szóval megkötöttem másodszorra is a télen. Aztán mikor elkészült még maradt fonalam, így a sapin lévő csavart mintát előadtam kesztyűn is. És mert nem bírtam magammal, ezért párhuzamosan készült a Peti sapija meg az én kesztyűm.
A tíz tűs kötés.
A képet elnézve jut eszembe, hogy Peti sapijából is próbálkoztam más mintával, mert határozottan nem a fotón szereplő darab pihen most a szekrényben.

Kész a szett: sapka, sál, kesztyű.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése