Pelenkázó alátét

2014. június 7., szombat

| | |
A textilpelenka nagy előnye, hogy kis helyen elfér, könnyű és mindig kéznél van (már ha az ember lánya ugye magával hordja). Ám van egy nagy hátránya is a szutymorkányos plázás pelenkázós helységben meg a gyerekorvosnál: vékony és átengedi a hideget meg a bakterofób lelki szemeim szerint a koszt is. Szóval kellett valami, ami meleg és jól látható, hogy melyik felének kell a pöttöm popója felé esnie. Úgyhogy nosza, textiles szatyor elő, keressünk alapanyagot.

Meg is találtam a lábaspléd zöldjét meg a hálózsák maradékát.
Színt színnel egymásra tettem, kisimogattam.
Gombostűztem, majd kiszabtam a lehető legnagyobb téglalapot. Körbevarrtam, kifordítottam.
Tettem rá egy tépőzárat is, de arról utóbb kiderült, hogy tök fölösleges. Ez van akkor, amikor gyorsabban varrok, mint gondolkodom.
Készen is van. Puha, meleg, jól láthatóan különböző két oldallal.
Mondjuk kivasalhattam volna a vásznat, de mindegy. Végülis úgyis a táskámba gyűrve tartom az egész alkotmányt. A méret ha jól emlékszem valami 46,5 x 74 cm. Egyelőre még elfér rajta a kissrác, aztán meg majd max lelóg a lába. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése