Orchidióta képzelgések

2011. november 10., csütörtök

| | |
Végre eljutottam odáig, hogy ígéretemhez híven mutassak egypár gyöngyszemet az orchideakiállításról:

Mi sem bizonyítaná jobban egy csodás kis virágok légies szépségét, mint a következő kép:
Villanykörtében lebegő orchidea
Nos, aki tiltakozik a fenti orchidea légiessé titulálása ellen, mert ez a cím inkább egy nőszőfűre illene, annak megnyugtatására elárulom, hogy a fenti kép valójában csalás, ámítás és szemfényvesztés, a kép utólagos megdolgozása. Mentségemre legyen mondva, hogy annak a kis részletnek a kozmetikázása egy 20 másodperces móka volt, egyszerűen nem hagyhattam ki:) Az eredeti kép ugyanis ez:

Mindig csak a lógás...
 A következő orchideára ránéztem és tudtam, hogy nem mást ábrázol, mint az Aladdinból Jafart. Szerintetek is hasonlít?

 Ez a papucsorchidea meg akkora egyéniség, hogy alig fért rá a képre. A papucsából felest inni szerintem felérne egy öngyilkossággal. Imádom őkelmét, remélem az én papucsorchideám is hasonlatos lesz hozzá:) Legalább az egyik:)
Hellomivan
Pólyásbaba
Nem bírtam ki, hogy haza ne szállítmányozzak egy-két apróságot. Nem nevezném őket virágnak, mert Laci definíciója szerint virág az, amit polcon tartok és vizet adok neki, ahogy azt itt kifejtette. Látjátok ugye, hogy a következő növények asztalon állnak, tehát nem virágok:

zöldike, vizipálmák, citromfák, sárkányfa, vitorlavirág, és az új szerzemények: Tillandsia és orchideák
 A szerzemények egy picit közelebbről:
A Tillandsia a hosszú, keskeny levelű borzas kis jószág.Remélem majd virágozni is fog a drága. A két elliptikus levelű apróság lepkeorchidea, amik reményeim szerint nagyok és csinosak lesznek. A másik kettő, amik nem egyformák, mert az egyiknek keskenyebb, a másiknak kicsit szélesebb, ám mindkettőnek hosszúkás levele van, na ők a papucsorchideák. Drukkoljatok, hogy pár év múlva mind virágba borulva mutogathassam Nektek!:)

Ha eljutok anyuhoz, akkor lefotografálom az ő növénykéit és őket is bemutatom Nektek, mert igazán csinosak:)

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Bocsi, de most nem tudom megállni.:)
http://www.youtube.com/watch?v=s61zYulacP0

Megjegyzés küldése