Technikai zsenialitás és pörgés

2011. november 12., szombat

| | |
Ma Lackó dolgozik, így egyedül vagyok itthon. Így viszont házibulit tartok, igaz sajnos egyszemélyeset és alkoholmenteset, mert az én drága barátosném a tanpályán kuglizik. Na jó, remélem nem kuglizol Drágaság, hanem kerülgeted azokat a bójákat:) Majd jövőhéten bulájozunk. UGYE?

Azért jó, hogy a férjem szereti a jól szóló és szép színes-fényes dolgokat. Kevésbé jó dolog, hogy a hifi beüzemelése után a fényorgona bekapcsolásába beletört a bicskám:( Mentségemre legyen mondva, hogy házi gyártmányú fényorgona. Addig eljutottam, hogy bedugtam a konnektorba és bekapcsoltam a zenét. Sajnos túl sok pöcök, kapcsoló és tekerentyű van rajta, sőt, még egy tonna potméter is:(

Pedig ennek a dalnak nagyon jól áll a piros-zöld-kék:


Ha már a Therionnál tartunk, itt van még egy örök kedvenc:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése