Auringonlasku veden alla

2012. január 20., péntek

| | |
Ha le tudok írni 3 szót egymás után a megfelelő sorrendben, helyesen elragozva, akkor a fenti cím finnül annyit tesz, hogy "Naplemente a víz alatt". Ha ez finnül mást jelent, akkor sincs veszve semmi, mert akkor a fenti cím tünde nyelven íródott és azt jelenti, hogy "Naplemente a víz alatt".Mert az ugye nem is lehet kérdés, hogy igazam van, ráadásul erre a kifejezésre a Góglipajtás keresője 8 találatot is ad, 2 oldalról. Szóval alá vagyok támasztva, de legalábbis meg vagyok támogatva, vagy "ki vagyok segítve", vagy .... áhhh, inkább beszélek tovább rébuszokban a vízalatti naplementémről.

Az első és legfontosabb dolog, amit a témában el kell mondanom, hogy már 3 napja, hogy víz alá került és pontosan ennyi ideje már annak is, hogy ki is került onnan egy szép fehér felhőre. Oda is gombostűztem, nehogy idő előtt leessen róla. Meleg szellő fújdogálta, csiklandozta, mígnem szépen ki nem száradt. Ma reggel aztán egy huncut kis horgolótűcske simogatására ébredt, most meg itt virít a nyakamban és még senki sem dicsérte meg, ezért épp készülök lelkileg összeomlani.

Amiért a baglyos bejegyzésem miatt megkaptam, hogy a metaforáim miatt alig lehet érteni mit mondok, most korrigálok és - bár szerintem tudjátok, mert tökösek vagytok, de a nagyszájú kritikusom öröme kedvéért - elmondom, hogy naná, hogy elkészült a naplemente-csipkebogyó színű Ginkgo kendőm! Imádom a Barka színeit, de főleg a színek neveit! Annyira kedvesek, bájosak, szeretni valóak!:) Komolyan van olyan szín, amit már a neve miatt is hordanék. Egy Vasorrú - Szóló szőlő színű baktusnak nagyon nem tudnék ellenállni, már csak azért sem, mert az nem fekete - kékeslila, hanem csíkos!:) Úgy kötnék egy csíkos baktust:) (Nem vettem hozzá Szóló szőlő színű fonalat, tehát még nem számít projektnek, az meg hogy véletlen maradt egy gombóc Vasorrúm, hát na bumm, majdcsak lesz belőle egyszer egy baktus valami.) A projektekkel amúgy az a nagy gond, hogy gyorsabban szaporodnak fejben, mint ahogy a kis kezeim készíteni bírják őket.

Hogy hol a kép? Egyrészt van pár a fényképező gépben. Másrészt meg majd Lackó készít rólam meg a naplementés bogyóimról, sőt, még az avar cuccaimról is, mert ha nem, akkor nem lesz kép a blogon és megnyúzzátok!:) Vaaagy, elviszem a remekmúkat anyuékhoz és majd ott csinálunk képeket, és íme meg is van az ürügy egy vasárnap délutáni sétálgatásra. Jól kifundáltam, igaz Anyu? Remélem jövőhéten eljutok oda, hogy otthon bekapcsolom a laptopot is, mert csak arról tudok képeket felrakni a fotók vágása és átméretezése miatt. Sajnos az otthoni gépünket IQ-ban lenyomja a képszerkesztő és ettől depressziós lesz, ezért nem is erőltetem a dolgot. Lujzi szívesen megcsinálja.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése