Kötekedtek

2012. január 24., kedd

| | |
Ha írás helyett kötögetek, azért kötekedtek velem, ha meg kötögetés helyett írok nem haladok a projektjeimmel. Fő, hogy be tudom osztani az időm: kötök is, meg dokumentálok is. Mivel most eme kényes egyensúly a kötögetés felé hajlott, gyorsan krónikába foglalom legutóbbi műveim és mesélek legújabb terveimről.

Íme a naplementém készen. Imádom, bár legközelebb nagyobbat kötök. Már számba vettem a maradék Kabala fonalaim, és ki tudom jelenteni, hogy igen vidám nyári felső gondolatával kacérkodom. Majd nyáron kiderül, hogy elég ügyes voltam-e a megvalósításhoz.
A naplementémen kívül múlthét péntek este másnak is nekiálltam ám:
Igen jól haladtam, szombat délutánra el is készült a könyékig érő karmelegítőm, a Barka Mosó Masa Vasorrú árnyalatából.

Imádom^^ Puha és szupermeleg.


A bagolyfiókáim lassan baglyokká alakulnak, bár hétvégén volt egy kis gigszer a tűkkel. Bár a kézmelegítő és a cseperedő baglyaim is ugyanúgy Mosó Masa fonalból vannak a kötéspróbánál a baglyok mégse szerették az 5,5-ös tűt. Egyszerűen vékonyabb fonalból vannak a bagolyfiókák. Szerencsére az én drága férjem önfeláldozóan megígérte, hogy ha alaposan leírom, hogy mit szeretnék, ő vesz nekem tűt. Így lett nekem hétfőn 5,0-ös bambusztűm, amivel gyorsan meg is csináltam a kötéspróbát, ami szép lett, csak még nem lögyböltem ki. Holnap Ma kimosom, amíg szárad meg majd kötöm a bambuszbolerómat... miközben futok. Időnyerőt akarok, wáááá!

És ha tudnátok, hogy milyen régóta tervezek a teatojásom láncának teatojás nélküli végére egy gyöngybogyót fűzni! Barna bogyót éppenséggel applikálhatnék rá, csak egy szerelőpálca kéne hozzá, de barnát piros-fehér bögréhez??? Kizárt. Inkább kivárom, míg megfűzöm. Bár ez így elég paradox, mert vagy várok, vagy fűzök. Belezavarodtam, megyek futni. ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése