Baglyok

2012. január 17., kedd

| | |
10 kicsi, pihe-puha pelyhes csipogó duci kis bagolyfióka költözött be hozzám ma délután. Rendkívül boldog vagyok!:) Boldogságom tetézi, hogy nyakamban a blokkolatlan, eldolgozatlan szálakat lógató Gingko kendőm, mellettem az avar sapim és a kis bagolyporontyok meg nagyokat pislognak az ágyikóból rám, ahova befészkelték magukat. Laci is imádja őket mind, teljesen oda van, pedig ő ritkán van oda az ilyesmiért:) Majd lesz a kis drágáimról fénykép is, ha hazaérek egyszer világosban és össze tudok hozni a kis rakoncátlanokról pár képet. :)

Az avar sapimról - amiről majd szintén lesz kép - Lackó azt állítja, hogy ha fölveszem senki sem fogja elhinni, hogy nem szívtam semmit. Ez a bók nem szegte kedvem, de egyáltalán nem, sőt, még jobban imádom a sapim, főleg a tetején a kis müttyöt, azt különösen fantasztikusnak tartom. Ma talán elkészül a nyakmelegítő is és holnaptól felválta hordhatok 3 sapit: a fehéret, a flódnit meg az avart. Jajj, annyira boldogságosságos dolog saját gyártmányú cuccokban járni, még ha kicsit kicsik/nagyok/bénák is, az enyémek mind és tök egyediek:)

És nemsokára örökös bagolygyűrűben lejthetek végig a városon!:) Mert bizony a baglyok szeretnek a vállamra telepedni és onnan pislogni bambuskán szerte a világba. Amúgy nem vagyok hülye, csak kicsit elfáradtam a munkahelyemen, úgyhogy most fel is pattanok a futópadra szaladgálni egy kicsit. Elszaladok egészen odáig, azután meg vissza. Tevékeny szép estét Nektek mosolygós cukorborsócskáim!:)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése