Lábaspléd

2014. május 27., kedd

| | |
Valamelyik kismamás kuponfüzetben vagy prospektusban láttam egy utazós plédet, ami azért tetszett meg nagyon, mert ezzel a megoldással be lehet csatolni a csöppséget plédestül az autós hordozóba. Nem mintha olyan sokat autóznánk, voltaképpen nélküle is meglettünk volna, de megtetszett az ötlet, így megvarrtam. Ha meg már megvarrtam, hát használtuk is főleg a babakocsi mózeskosarában, ami elég szűk, így jól jött a kis helyigényű meleg pléd.

Igen, múlt időben, mert azóta kitavaszodott, sőt, már itt a nyár, a babakocsi pedig két hónapja a sarokban porosodik. A Peti is és én is a hordozásra szavaztunk, így a lábaspléd ment a szekrénybe, mi meg minden nap meghódítjuk a világot. Gond nélkül lépcsőzünk, vásárolunk és akkor sem esek kétségbe, ha egy autó a járdán parkol és csak oldalazva férünk el. Mielőtt teljes lelkesedésemben elkezdek ódákat zengeni a hordozásról visszatérek a lábasplédhez. A hordozásról majd írok legközelebb, a hordozótakaróm kapcsán. (Lám-lám, olyat is varrtam ám. :) )

A pléd alsó része kétrétegű: kívül krémszínű polár, belül fűzöld wellsoft. Hogy én mennyire imádom simogatni azt a plédet! :) Fantasztikus textilia ez a wellsoft, csak rettenetes szabni-varrni. A szőrökre nem fog a varrókréta, de minek is fogna, ha hozzáérek nyúlik, mint a rossznyavalya. De csak keresztben, hosszában egyáltalán nem. Én viszont ferdén szabtam, na úgy varrni, hát... öhmmm... (keresem a megfelelő kifejezést)... kissé komplikált. A polár is nyúlik, de nem annyira és nem úgy. Két nyúlós anyagot összevarrni trükkös feladat. Egyik kézzel toltam a varrógép talpa alá a wellsoft felőli oldalt, a másikkal pedig húztam a polár részt. A végeredményre azonban nem panaszkodom és legalább tesztelhettem a varrógépem sztreccs programjait. Jelentem, jól vizsgázott az AEG. Anyu régi Naumannjával azt hiszem ez nem sikerülhetett volna.

A végeredmény egy finom, puha meleg pléd lett, ami egyelőre a kisszekrényben pihen, de jól jöhet bármikor, ha fú, ha fagy.

Mint egy hólepte csodálatos zöld mező! Az én színeim! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése