Mit kezdjen az ember lánya a fél zsák megmaradt polisztirol gyöngyével?

2014. május 22., csütörtök

| | |
Nemrég elmeséltem hogyan lett a nadrágomból szoknya. Apa azonban rávilágított, hogy a férfi nadrágok is tönkremennek és a férfiak többsége (Hála az égnek!) nem elég extravagáns ahhoz, hogy szoknyát hordjon. Azonban nekik sem kell megválniuk kedvenc farmergatyáiktól, hiszen vannak még alternatívák. :) 
Még menő zsebet is kapott mindkét oldalára. :)
Az én babzsák puffom nem azért született, hogy újrahasznosítsam a Laci elkopott farmernadrágját. A célom a megmaradt 25-30 liter polisztirol gyöngyöm praktikus tárolása volt. A szoptatós párnába kevesebb, mint a fele kellett a gyöngyöknek, így a maradék gyöngyöt babzsák-puffnak szántam. Amúgy el tudjátok képzelni, hogy mekkora kaland egy szemeteszsáknyi polisztirol gyönggyel metrózni?  Egész hazáig izgultam, nehogy kiszakadjon a zsák és elfújja a metró huzatja a gyöngyeim. Tiszta stressz volt, de szerencsére hazaértünk az egész zsáknyi kinccsel. :)

Az anyutól kapott angin huzatból készült a babzsák puff belső huzata is. Ez cipzárral záródik. Ez után jött a neheze: a külső huzat. Valami erőset akartam, de mutatósat. Kordbársonyom volt itthon, azt fontolgattam, de aztán a kezembe került a Laci kidobásra ítélt farmernacija és ezt a drága férjem is jobbnak találta. Méricskéltem, tologattam a szabásmintát a nacin és úgy határoztam, hogy némi furfanggal pont kijön a nadrágból a huzat. A puff mérete pedig akkora, hogy pont beférjen az IKEA-s fotel alá. Győzelem és az egész került kb. 1000 Ft-ba, mert csak a polisztirol gyöngyöt kellett venni, a többi újrahasznosítás. :) Ilyenkor annyira büszke vagyok magamra! :)

Ha már nem használom lábtartónak majd használja a Peti üldögélni. Lelki szemeimmel már látom a kisautós/vonatos applikációt az oldalán és/vagy a tetején. Ezen sosem fázik majd meg a kislegény popója! :)

Hmm... elképzelhetőnek tartom, hogy varrok még babzsák-puffot. :) Jó móka! :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése