Erre ráment a gatyám

2014. május 16., péntek

| | |
Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de nekem mindig van egy ronggyá hordott kedvenc gatyám. Most is van, illetve csak volt. Azt hiszem valamikor tavaly előtt szakadt el először a combjánál, de akkor még megvarrtam. Tavaly tavasszal már annyira kopott volt az anyag, hogy nem lehetett megvarrni, maximum foltozni, de az meg nagyon béna lett volna, így ahelyett, hogy kidobtam volna eltettem a szekrény mélyére, mert mégis csak egy kedvenc nadrág. (Kinek ismerős? :) )
Tavaly nyáron aztán kismama-farmerra váltottam, mert a derekam átmenetileg megszűnt létezni. Hát annál kényelemesebb gatyám még nem volt, leszámítva azt az apró problémát, hogy mióta a jósorsom (na meg a rendíthetetlen babahordozó kedvem) visszakonvertált eredeti alakomra a kismama-farmer állandóan szökésben volt. Mikor már úgy vittem sétálni a Petit, hogy közben a zsebénél kapaszkodtam a naciba, hogy el ne hagyjam, úgy éreztem itt az ideje elővenni a régi ruháimat.
A szekrényben kutatva tökre megörültem annak a bizonyos kedvenc gatyának. Aztán felvettem egyszer és rájöttem, hogy ennek bizony vállalhatatlan az ülepe.
Nincs mese, azt onnan el kell tüntetni valahogy, ha még hordani akarom...
 Nem korrekt tőlem a férjemet a szakadt alsógatyáival piszkálni, amikor én ilyen nadrágbann járok, így fogtam és a nagy tavaszi ruhaátnézésben kitettem a kidobandó kupacba. Ezen a ponton tartozok egy vallomással: Nem tudtam kidobni. :( Ez a nadrág annyira, de annyira kényelmes és jó a színe, nem túl vékony, mégis puha, szóval egy álom! Aztán jött az isteni szikra! Banyek, nekem van varrógépem immár! Mentsük, ami menthető! A neten nekiálltam "nadrágból szoknya" ötleteket keresni és bár jópárat láttam az ízlésemnek megfelelőt nem találtam, így inkább fogtam a farmert, kiterítettem az ágyra és elkezdtem nézegetni, igazgatni. Hosszú és bensőséges beszélgetést folytattunk arról, hogy milyen szoknya is szeretne lenni. Végül megszületett a nagy ötlet. Igaz, hogy a szabás, gombostűzés, varrás négy napomba telt, és ez idő alatt se nem vasaltam, se nem mostam fel, mert amikor Peti épp nem igényelte a társaságom a nadrágommal dolgoztam, de szerintem megérte. Íme az új szoknyám:
Hogy tetszik?
Megmaradt az egyik levágott szárának a fele. Abból, ha eljutok odáig ékszer lesz :)
Van egy kedvenc pólóm is. Kb. egy éve minden alkalommal úgy veszem föl, hogy "Na most utoljára." Meglepő, hogy most is ez van rajtam? :) Lehetne belőle mondjuk egy puha labda, egy kicsi ruhadarab egy kicsi fiúnak vagy mittudomén. Bár, ahogy elnézem ez még bőven vállalható. :)


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése